johannalilian

Benvärk del 2

Publicerad 2012-04-28 20:00:30 i Fotografier,

Okej, här kommer den andra anledningen (läs föregående inlägg). Efter promenaden tog jag och Anna oss in till stan, genom Rådhusparken där de hade satt igång fontänen, förbi Hemköp och vidare till Anna där vi käkade middag. Senare på kvällen åkte vi in till Kulturhuset Spira där vi hade bokat biljetter till en konsert som de skulle ha där. Spelade gjorde ingen mindre än bästa Jonathan Johansson. Och alltså hjälp, vad bra han var. Har aldrig sett honom live förut, så det var verkligen så kul! Åååh. Köpte en affisch efteråt och kände mig starstruck och töntig, men han var snäll och skrev "tack för allt" på den. Varsågod tänkte jag och undrade vad han syftade på! Efteråt spelade I'm from Barcelona och det är ju ett fint gäng det också. Haha.


Så, husomhelst. Därav allt ont i benen, en lång stund av ståendes och hoppandes! Nu ska jag snart åka in till stan igen för en biokväll med mina flickor. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Postat av: Issa

Publicerad 2012-04-29 15:05:39

åh så fint!!!!

iiih!

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-29 23:32:53

ASSÅ JONATHAN VAR SÅ GRYM(starstruck här med) hehe

Postat av: Erika

Publicerad 2012-04-30 11:29:11

Snygg kille!

Postat av: Diman Dilir

Publicerad 2012-05-01 19:30:39

han va inte lite snygg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela