johannalilian

Porträttfotografering

Publicerad 2012-04-12 10:08:29 i Fotografier,

Huamej säger jag bara. Hade en bra idé på torsdagstemat har jag för mig, men igårkväll när jag tänkte att jag skulle göra något med det så kunde jag inte någonstans minnas vad den var. Kanske hade jag drömt det? Ett tecken på att det är mycket att tänka på i skolan. Gjorde ett schema igår över april och maj, vilka sidor i kurslitteraturen jag ska läsa när och så vidare. Huamej! Men det är tur att vi inte bara har massa kurser i webbprogrammering och annat klurigt i alla fall! Igår hade vi lab i porträttfotografering, så jag och mina vänner hängde i skolans fotostudio halva eftermiddagen. Hejarns kul!
Här är ett kort jag knäppte av på Isabell. Fantastiskt fin flicka, detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela