johannalilian

bara för att ha något att rita

Publicerad 2012-08-16 13:14:00 i Skisser och teckningar,

Äntligen börjar det hända lite saker här igen! Snart börjar insparken och skolan, och folk börjar komma tillbaka till Jönköping efter att ha varit borta hela sommaren. Känns bra för den här sommaren har ärligt talat varit rätt tråkig. Nu har jag äntligen kommit igång med att rita lite också. Ska försöka att hålla igång det lite, bara för att öva och inte tappa inspirationen. Hade ju tänkt att rita och måla en massa i sommar, men bara för det så är inspirationen i botten då istället. Det jag ska försöka komma ihåg och bli bättre på nu är att jag ska ta mer tid på mina teckningar och inte stressa igenom dem, och att jag inte måste vara supernöjd efter varje teckning. Även de "fula" är bra eftersom även dom innebär övning. Här är några av mina senaste, såna som har kommit fram ur ingenting speciellt bara för att ha något att rita. 

Kommentarer

Postat av: Isabell

Publicerad 2012-08-17 22:21:42

åh, fint Johanna!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela