johannalilian

Cravings

Publicerad 2012-02-02 10:00:00 i Illustrationer,

Torsdag. Lite skola och hemgrupp står på schemat. Och som varje torsdag har jag hakat på veckans tema och gjort en liten illustration efter det. Den här veckans tema är "Craving" och fler konstverk finns att skåda här!

När jag hör craving tänker jag direkt på mat, jag har alltid varit ett matvrak och kommer alltid att vara. Något som jag gillar extra mycket, och kan få sjukt sug efter, är mackor. Vanliga, hederliga mackor med typ smör och ost, det skulle jag leva på om jag kunde! Något annat som jag också måste ha då och då är givetvis choklad. Ljus eller mörk och i alla möjliga former och smaker. Det finns nästan alltid någon sorts choklad hemma hos mig! Så här har vi mina cravings, "laster" om man så vill, i en fin liten kombination. Något som jag inte skulle prova i verkligheten dock...de passar bättre för sig själva.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-02 11:31:49

SÅ HIMLA FIN JOHANNA!

Postat av: Sofie / Komigensofie

Publicerad 2012-02-02 12:46:46

Tack så jättemycket!

Tycker din är sjukt läcker också :D Fina färger!!!

Postat av: Erika

Publicerad 2012-02-02 13:27:47

Snyggt jobbat Johanna!

Choklad och mackor <3

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-02-02 16:53:59

Macka med choklad - nej så tokigt=)

Postat av: Caty

Publicerad 2012-02-03 13:44:51

haha, vad kul att du la ihop cravingsen, man kollar på mackan flera gånger om lite i förvirran ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela