johannalilian

Dare you to move

Publicerad 2012-02-11 12:04:05 i Inspiration,

Idag är det lördag och jag känner att den här helgen kommer bli extra bra. Jag vet nämligen att jag inte kommer råka ut för någon ångest på söndag kväll (som man ju gör ibland), eftersom....jag är ledig hela nästa vecka!! Omtentaperiod utan omtentor = sportlov. Det jag sitter och funderar på nu är helt enkelt hur jag ska spendera denna vecka på bästa möjliga sätt. Jag har en del idéer i mitt lilla huvud som vill ut, och som jag har haft ett tag nu, så jag kanske ska ta och göra något åt dem. Jag har en uppsättning vita muggar som jag har köpt färg till och så kanske det blir en liten fotorunda eller något med vännerna. Letar lite inspiration på andra ställen också. Hittade den här, affischen för årets Frizon, gjord av Mattias Käll. Sjukt snygg måste jag säga!


Känner att jag nog måste göra en lista på allt jag vill göra. Hursomhelst, det första jag ska ta tag i är att städa lägenheten. Mina stolar är nämligen klara (bild kommer sen) och allt sista slipande har gjort att det nu är hög tid för städning.

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-02-12 10:13:12

Skitsnygg affisch. Jag jobbar själv med dans och & dansaffischer/layout - denna var något utöver det vanliga. Läcker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela