johannalilian

Fetlördag

Publicerad 2012-02-26 09:08:16 i Vardagsgrubbel,

Okej, nu kommer det lite mer matbilder här, bara så att ni är beredda på det. Var hos Anna igår, egentligen för att jobba med projektet. Men vi blev hungriga så gjorde vi amerikanska pannkakor till middag, fast det kändes mer som efterrätt. Sjukt lyxiga med créme fraiche och bär och allt! Sen kom Petra förbi med himmelens goda kladdkakemuffins som vi kunde äta till Melodifestivalen, och redan där hade det ju räckt. Men. Jag var ju så revanschsugen sen i tisdags, så jag hade bakat semlor på dagen som jag hade tagit med mig och tänkte bjussa på. Så, vi åt verkligen hur mycket som helst igår kväll! Men gott var det...


Och hörrni. Tack igen för alla fina kommentarer!

Uppdatering: Några har frågat efter receptet, så här har ni det!

Kommentarer

Postat av: marina

Publicerad 2012-02-26 10:14:30

Ser gott ut :) själv tänkte jag göra amerikanska pannkakor till lunch :)

Postat av: Inez

Publicerad 2012-02-26 15:22:04

Oo! Ser gott ut! Kan man få receptet på de amerikanska pannkakorna? :)



/Den lilla blå :)

Postat av: Emelie (:

Publicerad 2012-02-26 18:02:32

sv: Allt är bra med mig och jag har haft en bra helg! Dock börjar skolan imorgon efter ett härligt lov så man känner ju lite...ah vad heter det nu igen? Ångest? haha ;)

Postat av: Alexandra Kjellman

Publicerad 2012-02-26 18:09:57

MUMS! Och jag håller med Inez ovan, du får gärna lämna ut receptet! :D

Postat av: Emelie (:

Publicerad 2012-02-26 18:45:37

sv: Ja det får vi verkligen hoppas att det gör! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela