johannalilian

Fyra bilder på min fönsterbräda

Publicerad 2012-02-18 20:00:00 i Fotografier,

Jag har kommit fram till att jag tycker om fönsterbrädan i sovrummet väldigt mycket. Är nöjd med kompositionen liksom. Den är dessutom väldigt jag på något vis. Därför tänker jag nu visa hela fyra bilder på den!


Och juste. Jag skulle ju tränat idag..men Friskis stänger två på lördagar, och jag var där kvart över. Så jag fick snällt traska hem i regnet igen. För att ändå känna mig lite hurtig så städade jag hemma, mycket festligt!

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-02-20 13:35:24

Fönsterbrädor ska man inreda med med en tanke bakom. Syns ju både utifrån & inifrån - och man ser det varje dag. Ögonen dras ju liksom alltid mot ljuset.

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Publicerad 2012-02-23 02:09:07

gillar kossan, riktigt cool :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela