johannalilian

Mitt drömliv i ett träd

Publicerad 2012-02-09 17:52:57 i Grafisk design,

Hej kompisar! Idag har jag spenderat i stort sett hela dagen i skolan. Det var inte riktigt planerat, men det jag hade att göra där tog väldigt mycket mer tid än vad jag trodde.  Har suttit framför datorn i ungefär sju timmar och kodat fram en enklare test-startsida typ. Helt slut i ögonen nu...men vad jag i alla fall ville säga med det var att jag inte har fått så mycket tid över till att knåpa på mitt drömlivs-kollage som jag hade velat. Det jag presenterar för er nu är alltså någon slags halvfärdig version, som dock ändå lyckas visa ganska bra vad mitt drömliv innebär. Så länge jag har chansen att umgås med mina vänner, och min familj så är jag alltigenom nöjd. För utan dem vore livet faktiskt ingenting. Dem och kaffe, haha!


Mitt drömliv - i kollage var alltså veckans tema. Det är hos Caty som ni finner de andra bidragen!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-02-10 12:42:04

Måste nog hålla med, att utan kompisar och familj så vore livet uber pluppigt. Men kaffe kan jag leva utan ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela