johannalilian

My heart again

Publicerad 2012-02-15 23:20:55 i Illustrationer,

Nu sitter jag här, med illustrator till sent på kvällen. Ikväll är det torsdagstemat jag sitter och pysslar med. Blev sjukt inspirerad av veckans cirkustema, och jag är faktiskt snart klar! Men det får ni se imorgon. Nu tänkte jag lägga upp det jag satt med igår. Är faktiskt inte helt klar, men själva grunden är denna:


Som jag har skrivit tidigare så har jag fastnat lite för hjärtat - det faktiskta hjärtat som bultar därinne. Redan här var jag lite inne på samma spår och nu har jag utvecklat detta en aning. Åh det blir så bra känner jag!

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-02-16 11:45:17

Kliniskt. Vackert.

Postat av: Madeleine

Publicerad 2012-02-24 20:30:16

riktigt cool bild ändå,

du är riktigt begåvad! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela