johannalilian

Pinteresting

Publicerad 2012-02-22 17:17:49 i Inspiration,

En sak som gör mig lite löjligt lycklig är när man blir tipsad om och upptäcker nya saker. Det kan handla om allt möjligt; bra musik, kul affärer och så vidare. Senaste upptäckten, som jag har stött på på lite olika ställen, är pinterest. En sida där man kan "pinna" bilder man hittar och gillar, lite som en anslagstavla! Om jag till exempel skulle hitta en fin bild på en blogg så kan jag pinna den direkt, till någon av mina "boards", samtidigt som man inte snor något eftersom källan finns kvar. Ett perfekt ställe att samla inspiration på med andra ord! Vet att Emilia (nollfemnolltvå) har tipsat om denna sida tidigare, och jag vet inte om jag är sjukt efter med detta eller så hehe..men man kan hursomhelst fråga om att få ett konto, leta upp vänner, följa varandra och bara pinna på helt enkelt! Perfekt sysselsättning när man sitter uttråkad på bussen, samt något beroendeframkallande också...
Några bilder från min profil som ni har här!

Kommentarer

Postat av: Hannah och Bella

Publicerad 2012-02-22 17:45:53

Gjort idag?:)

Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Publicerad 2012-02-23 03:26:04

Jag kommer att ha en gästbloggning här inför mina 800-1100+ läsare

Då det inte ska bli för mycket för mig att välja mellan så kommer jag att ha en enda regel, du ska ha en blogg om hälsa, hur du tolkar hälsa är helt upp till dig. Och det är just den motivationen du ska skriva ner också vad för hälsa du bloggar om, den jag finner bäst är den som kommer få gästblogga!



Hälsa kan tex vara vikt, träning, psykisk ohälsa, fysisk som exempel. Andra kan tycka att mode är en slags hälsa - de mår som bäst när de letar den där perfekta outfiten, eller att hälsa är att ha ett rent hem. Som sagt din tolkning av hälsa som din blogg handlar om är den tolkningen jag kommer välja ut

Postat av: AMANDA ▲ EDHOLM

Publicerad 2012-02-23 12:52:43

Snyggt typsnitt du hade i din header! Vad heter det? :)

Postat av: AMANDA ▲ EDHOLM

Publicerad 2012-02-23 22:39:22

sv; Jaha :) haha snyggt du skriver! Synd att det inte var ett teckensnitt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela