johannalilian

My heart

Publicerad 2012-02-04 14:07:28 i Skisser och teckningar,

Jag sitter här och är lite förundrad över att det redan är lördag. Håller för fullt på med mina stolar, och imorse slipade jag äntligen klart sista stolen! Så himla skönt! Nu ska jag bara måla den sista ett par gånger, och så ska alla slipas till i kanterna så de får den här slitna, gamla känslan.

Igår var det en riktigt fin fredag för min del. Började ju med vackert snöig morgon som sedan övergick i en lugn hemmaeftermiddag då min vän Olivia spontant kom förbi och drack kaffe med mig. På kvällen hade Anna, Rebecca, Isabell och jag ännu en av våra pysselkvällar. Vi pysslade, åt cupcakes, och diskuterade snygga manliga kändisar.

Jag satt och ritade lite på känn, och detta var bland annat vad som dök upp på papperet. Har blivit lite förtjust i hjärtan, och då menar jag riktiga sådana alltså..



Ikväll är det melodifestival så det blir nog till att titta på det hos några kompisar, även om jag inte är ett enormt fan av melodifestivalen. Jag gör det mer för det fina sällskapets skull! Ha en bra lördag!

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-02-13 20:56:21

Så vackert! Ett riktigt hjärta - det var precis vad jag gjorde en illis av på tåget hem. Blir en hyllning till alla hjärtans dag imorgon. Kärleksfull dag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela