johannalilian

Visdomsord

Publicerad 2012-02-26 20:05:11 i Illustrationer,

I torsdags var det ju torsdagstema, som jag brukar haka på varje vecka. Men den här veckan har jag inte riktigt hunnit, så jag satte mig lite nu istället. Temat var ju "efter en text" och faktum är att jag har hållit på med en illustration som från början är inspirerad av en bibeltext. Jag har visat den tidigare i ett ofärdigt format, och här kommer helt enkelt det färdiga resultatet!
Tror jag ska trycka denna, det vore fint med lite visdomsord på väggen!

Kommentarer

Postat av: Julia - foto, mode och vardag

Publicerad 2012-02-26 20:39:13

Fin blogg! Var gärna med i min tävling

där du har chansen att vinna 1 utav 3 earcuffs.

Vad väntar du på?!?!?

Postat av: isabell

Publicerad 2012-02-26 21:36:46

Vad fint Johanna! :)

Postat av: Sofie^^

Publicerad 2012-02-26 23:47:01

Fin blogg du har!

Allt bra med dig ? :)

Postat av: Melissa - Livet i ett Fängelse!

Publicerad 2012-02-27 02:32:53

Svar:

Härligt att höra :)

ja min helg vart toppen minsann, men de är den alltid :)

Några planer inför sommaren nu när den närmar sig med stormsteg? :)

Postat av: Kampen mot cancer

Publicerad 2012-02-27 11:54:43

Hej! Vi är två tjejer som går sista året på samhällsprogrammet i Duveholmsgymnasiet, Katrineholm. Vi håller på med ett projekt som går ut på att vi genom vår nystartade välgörenhetsorganisation ska samla in så mycket pengar som möjligt till barncancerfonden. Vi skulle uppskatta om du eller någon som ser den här kommentaren skulle vilja hjälpa oss genom att skänka pengar, eller uppmärksamma vårt arbete på sin blogg. Om du har några frågor så kan du nå oss på: [email protected]



Vi har även en egen sida: kampenmotcancer.webblogg.se

Twitter: kampenmotcancer



Kom ihåg att varje krona räknas i kampen mot cancer.



Hoppas att du har en bra dag!

/Sandra Jaber och Maria Jaber

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela