johannalilian

Skridskor

Publicerad 2012-01-06 13:50:04 i Fotografier,

Just nu känner jag mig lite sugen på förändring. Jag har ett välbekant pirr i kroppen som får mig att vilja sätta igång med saker. Det blir väl lite så efter jul, dels eftersom mitt jullov har bestått av en hel del slappande, och dels för att jag fick de där köksstolarna i julklapp som jag vill fixa till och måla om! Börjar bli lite sugen på att börja plugga igen, och att få komma hem till mitt ritblock. Igår anmälde jag mig till en danskurs som ska bli så kul att börja med, och idag ska jag hämta upp ett blocketfynd som jag ska få in i min lägenhet någonstans. Jag är liksom på gång! Kan vara så att jag fortfarande är lite taggad efter nattens hockeymatch också, haha (JVM-final, Sverige vs. Ryssland, om ni missat). Den var så tokspännande att pirrigheten sitter kvar...fick förresten åka lite skridskor jag också nu på förmiddagen, med brorsan och Danne. Fint väder var det också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela