johannalilian

Torsdagstema

Publicerad 2012-01-12 16:11:49 i Skisser och teckningar,

Stötte på en kul grej imorse, vilket passade perfekt denna gråa tråkiga stanna-inne-torsdag. Kollade runt på lite olika bloggar som man gör ibland, och hamnade hos Smäm. Hon har ju en sån här liten "utmaning" varje vecka, att teckna efter ett speciellt tema och sedan lägga upp resultatet på sin blogg, och den här veckan är temat "fint och fult". Tänkte varför inte, och satte igång med lite olika idéer som dök upp i huvudet. Det slutade med en enkel skiss med en vanlig stiftpenna, eftersom alla mina papper och pennor är i Huskvarna hehe...men det blev okej till slut. Min tolkning är helt enkelt, baserat på egna erfarenheter, att det inte är så lätt att bestämma vad som är fint och vilken stil som man tycker är fin. Jag tycker att väldigt många olika stilar är snygga, och kan oftast inte bestämma mig vilken stil jag ska ha och vem jag ska vara. Vad är egentligen fint och fult? Då händer det ibland att det blir en finful mix av alltihop. Ungefär. Fattar ni?

Kommentarer

Postat av: isabell

Publicerad 2012-01-12 19:17:38

vad fint! och vilken kul idé att rita efter tema! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-14 19:20:20

Kul att jag såg din blogg genom smäm och vi går i samma klass!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela