johannalilian

Bra grejer

Publicerad 2012-01-07 17:06:06 i Fotografier,

Det är helt fantastiskt hur ett möte med en annan människa kan ändra ens humör på en sekund. Imorse kände jag mig ärligt talat inte alls bra, mentalt typ. Lite självförtroendedipp sådär. Men jag tog bilen till Sollentuna Centrum, satte mig på caféet Garden (centrums finaste café för övrigt), och brunchade med min underbara vän Lina. Vi har inte setts på ett tag nu, och Lina hade mycket bra grejer att berätta. Det var precis vad jag behövde. Inte någon egoboost eller så, utan bara få höra hur bra någon annan mår och få bli positivt påverkad av det. En promenad med Zimba efter det, och så lite mer prat i vardagsrummet. Skön lördag. Nu ska vi titta på film och fortsätta ha det bra.

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2012-01-07 23:11:54

åh, två så fina tjejer! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela