johannalilian

svartvita

Publicerad 2012-07-12 14:09:48 i Fotografier,

Den här veckan har det kännts lite bättre när det kommer till opeppet som jag skrev om i förra inlägget. Saknad botas bäst av att umgås med andra fina människor som finns mer nära till hands, och som får självförtroendet och välmåendet att stiga en aning. Tyvärr återstår det att jag forftarande är väldigt trött, eftersom det blir många tidiga morgnar och inte tillräckligt tidiga kvällar numera. Det blir inte lika många ivägspring med kameran då, men telefonen kan jag ju alltid hala fram.

Den här veckan har den fått dokumentera kaffet jag häller i mig mellan jobben, den PERFEKTA avokadon som gjorde mig så barnsligt glad, de tidiga morgnarna i ett folktomt Huskvarna, och så det svartvita vädret som var igårkväll.

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-07-17 11:11:41

Mmm, avokado är så himla gott! Och din blogg är så himla fin! Gillar desginen jättemycket!

Svar: Ja, verkligen! Åh, tack vad glad jag blir :D
Johanna Lidbrandt

Postat av: Madame Petite

Publicerad 2012-07-27 17:26:26

Åh, tack! Nu vet jag vad jag ska göra för middag idag!

Svar: Hihi, varsågod ;)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela