johannalilian

Systra mi

Publicerad 2012-07-18 21:06:39 i Fotografier,

I lördags var ju min hela min familj här, inklusive mormor och morfar och det kändes som om vi var jättemånga i lilla lägenheten! Mormor och morfar fick ta in sina campingstolar för att vi skulle få plats kring matbordet. Systra mi stannade dessutom ett par dagar till, så vi har sovit skavfötters och skrattat åt minnen och alla fula miner vi kan göra samtidigt som man borstar tänderna. Och så har vi såklart varit på fotosession, denna gång tog jag med henne till den lilla världen av ängar och åkrar som ligger uppe på Huskvarnaberget (om man bara orkar ta sig upp för backen förstås). Vi hade tur med solnedgången, dock mindre tur med minneskortet så det blev inte så många bilder som jag hade velat. Hinner dessutom inte redigera bilderna precis just nu eftersom jag ska jobba tidigt tidigt tidigt imorgon. Men. Här är en av mina favoriter från fotograferingen, så får vi se när jag hinner lägga upp lite fler. Hoppas ni håller ut!

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2012-07-18 21:25:18

fint!

Svar: tack fina <3
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela