johannalilian

Födelsedagsfredag

Publicerad 2012-03-10 12:01:21 i Vardagsgrubbel,

Jag älskar lördagar. Speciellt när fredagen kändes som lördag, så att jag vaknade upp imorse och tänkte "söndag", för att sedan inse "nej, lördag!!".

Fast jag älskar fredagar också! Speciellt när man spenderar dem med att fira födelsedagsbarn med några av sina bästa vänner. Eftersom Olivia fyllde år i onsdags, jag fyller nästa måndag och Ellen fyllde igår så passade vi på att äta middag tillsammans. Egentligen var det inte så värst födelsedagsaktigt, vi försökte sjunga för Ellen men det misslyckades. Men alla var på det här skratthumöret som vi oftast är när vi ses (trots att jag inte lyckades fånga det på bild), och jag kom inte i säng förrän vid två.



Kommentarer

Postat av: Jennifer

Publicerad 2012-03-12 21:34:05

Fin blogg! :) Är allt bra?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela