johannalilian

I min väska

Publicerad 2012-03-29 10:56:27 i Illustrationer,

Åh vad skönt! Äntligen har jag hunnit med torsdagstemat! Egentligen så börjar det bli ganska så mycket i skolan nu, men jag tog mig tid igår kväll att skissa lite innan jag gick och la mig. Och idag börjar jag inte förrän vid ett, så nu på morgonen kunde jag i lugn och ro sitta och rita i Photoshop.  Och det här är alltså (lite av) vad jag har i min väska, som är temat för veckan.
Sofie bestämde temat, och där finns alla andra som har bidragit.
illustration
I min väska alltså. Min favorit-plånka med blommig insida, mobilen och de kassa hörlurarna, ett paket tuggummi, något par solglasögon såhär i soliga dagar, nycklar, mitt ros- och vaniljläppglans och diverse pennor och småkrafs. Standardinnehållet kan man väl säga. Insåg förresten att proportionerna är lite hej kom och hjälp mig, men det gör ju inget!

Annars då? Tjaa, nya kurser i skolan, Interaktiv Multimedia och Bild- och fototeknik. Alltid lite extra mycket att tänka på då typ. Interaktiv Multimedia verkar så sjuukt krångligt men än dock intressant. Men Bild- och fototekniken verkar bara intressant haha, ser mycket fram emot den!

Kommentarer

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-03-30 12:01:16

sv: Tack johanna! :D

ÅH detsamma här :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela