johannalilian

Vitt och virkat

Publicerad 2012-03-13 19:08:53 i Vardagsgrubbel,

Ojdå, vad jag inte har hunnit blogga de senaste dagarna. Inte för att det gör så mycket, det kan vara rätt skönt ibland och ni har inte missat så mycket. Vi är inne i det sista av projektet i marknadskommunikation, imorgon är det redovisning och nu ska jag sitta och göra klart det sista på hemsidan som är en liten del av alltihop. Men trots den lilla släng av pluggångest man får när det börjar dra ihop sig så har jag lyckats hålla humöret uppe tack vare den grymma helgen och det helt underbara vårvädret. Det enda dumma med våren är dock att man blir så shoppingsugen, och är man student och inte har så mycket pengar över för sådant så är det av någon anledning extra svårt att låta bli...så den här veckan har jag inte låtit bli. Helt enkelt.




Vitt och virkat blev det. Det är ju så att man längtar lite!

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-03-13 20:06:41

Du läser visst sådant som jag arbetar med. Marknadsföring & kommunikation.

Postat av: Jenna ♥ Sessan

Publicerad 2012-03-15 11:05:05

Fina tröjor! :)

Postat av: Malin Aurora

Publicerad 2012-03-22 01:39:59

Åh så fint och somrigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela