johannalilian

uttråkning deluxe

Publicerad 2012-11-12 15:52:57 i Fotografier,

Usch, där kom den. Den här fruktansvärda känslan av att man är så himla uttråkad att man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Som jag alltid får när jag har åkt tåg halva dagen och kommer hem och är för trött för att packa upp, men för uttråkad för att gå och vila. När man egentligen inte har lust att göra något, men liksom måste syselsätta sig för att om man inte gör det så dör man av tristess. Så, för att motverka detta så har jag försökt mig på att rita fler hjortar eller rådjur eller vad det nu är, och sen har jag gått runt med kameran och bara fotat..vadsomhelst för att inte svimma av ungefär.
 


Kommentarer

Postat av: isabellllllll

Publicerad 2012-11-14 15:38:19

altså, djuren<3

Svar: eller hur! <3
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela