johannalilian

Höstfeeling

Publicerad 2012-09-20 12:53:51 i Målat,

Detta är alltså mitt bidrag till denna veckas torsdagstema "Höstfeeling". Idag är det Smäm som håller i temat, och om ni går in på hennes blogg så finns det en hel del snygga tolkningar.
 


 
Höstfeeling får jag när jag måste har kängor och halsduk och paraply när jag går ut. Då kommer man liksom inte undan längre. Sen har jag fått för mig att lyssnar på mer musik under hösten? Känns som om det är så många låtar på mitt Spotify som jag förknippar med hösten. Typ den här!!!

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-09-20 14:54:28

Snyggt blandat med material. Gillar speciellt pilarna i regnet :)

Svar: Åh tack, vad glad jag blir :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: LADY THIRTY - den illustrerade donnan

Publicerad 2012-09-20 15:57:35

Jättefin!

Svar: Tack så hjärtligt :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Lovisa Illustration

Publicerad 2012-09-21 09:28:52

sv:Tack så mkt! kul att du gillar min illustration :) Jag älskar verkligen rävar, och dom har ju perfekt höstfärg, hehe

Jättefin akvarellmålning! Tycker du fångar "höstfeelingen" riktigt bra :) Myyysigt

Svar: tack! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-09-21 23:31:04

Fin! Får mig att tänka på busstop med sugar plum fairy. Fast egentligen ska dom ju vara två=)

Svar: tack! ja juste ja, hihi kul! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-09-25 21:50:27

Gud vad duktig du är vännen :)

Svar: Åh tack Alexandra! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela