johannalilian

På uppdrag av min mor

Publicerad 2012-09-28 16:51:34 i Fotografier,

Idag har jag varit lite upp och ner. Föreläsning på förmiddagen och helt otroligt fnissig och övertrött eftersom jag endast fått typ 1 timmas (!!) sömn inatt. Sen kom dippen och jag mådde typ illa av trötthet. Nu är jag rätt lagom tror jag, men den här fredagkvällen spenderar jag nog däckad i min soffa. Dock orkade jag i alla fall ta mig ut och fota på uppdrag av min mor som vill ha lite fina foton till deras nyrenoverade badrum. Några av dessa får det nog bli, eller vad säger du mamma?

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-09-28 17:17:28

Oj, vilka härliga färger! Gillar verkligen tredje bilden, klart bäst. :)

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Alexandra

Publicerad 2012-10-01 17:39:47

Åh första och tredje bilden är ju jätte fina :)

Svar: Åh tack, vad glad jag blir :D
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela