johannalilian

Festlig lördagsmorgon

Publicerad 2012-01-28 10:31:37 i Vardagsgrubbel,

Haha, alltså mina kompisar här i Jönköping är lite knäppa. Vilket är väldigt bra eftersom jag förmodligen skulle känna mig väldigt ensam om jag var knäpp alldeles själv! Igår hade jag några av mina kompisar på lite pyssel- och filmkväll, och medan jag, Tanya och Fredrika var och hyrde film så tyckte väl Anna, Isabell och Erika att det var läge för lite bus. Imorse när jag vaknade och skulle göra frukost så märkte jag att det låg lite lustiga lappar på lite lustiga ställen...och sen när jag slog på datorn möttes jag av tre galningar haha! Såna små grejer som gör en lördagmorgon lite extra festlig sådär!


Haha, älskar sånt här! Nu ska jag fortsätta på mina stolar och sen blir det kanske lite träning på Friskis. Ha en toppenlördag nu hörni.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-01-28 11:58:35

Jag ser dock att du inte har hittat mina än? ;)

Postat av: johanna

Publicerad 2012-01-28 16:00:40

Finns det fler!? Nu måste jag gå på skattjakt! :D

Postat av: isabell

Publicerad 2012-01-28 16:53:13

hihihihihihi! ja det finns fler än dom du hittat :D

Postat av: Anna

Publicerad 2012-01-29 00:12:33

Hahah många fler finns det! xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela