johannalilian

Världens vackraste och goaste

Publicerad 2012-01-23 23:12:06 i Inspiration,

Åh jag är så lycklig. Vet ni varför? Därför att jag känner att det äntligen händer något. Inte sådär pang bom, utan lite sådär smygande. Små saker i taget. Små men viktiga. Guldkorn. Det är nästan som om de avlöser varandra, som ringar-på-vattnet-grejen. Ett ord här, en tanke där. Hemma efter en underbar kväll med hemgruppen nu, känns så himla skönt att det har funkat med hösten, och att vi fortsätter nu.

Lite mer att se fram emot (mest för min egen del haha) är torsdagstemat som jag så glatt börjat haka på nu! Blev helt överlycklig när jag såg att temat för veckan är hundar, eftersom familjen hemma i Stockholm har (enligt mig själv) världens vackraste och goaste! Innan vi skaffade henne så förstod jag aldrig hur mycket ett djur kan betyda för en, och henne kan jag sakna riktigt, fruktansvärt mycket ibland. Hur kan det bli annat än bra med Zimba som inspiration?

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2012-01-24 10:01:19

åh visst älskar man den där ringar-på-vattnet grejen. och jag blir så glad att höra detta:) kram<3

Postat av: britta - en liten teckning

Publicerad 2012-01-25 20:25:27

Galet söt hund. Det blir spännande att se din tolkning. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela