johannalilian

Boken på jobbet

Publicerad 2012-06-30 18:51:06 i Inspiration,

Idag, vid ett tillfälle då det var lite mindre att göra på jobbet, tog jag mig tid att titta på lite vackra mönster och illustrationer. Det är ju nämligen så att vi säljer den här boken av Lotta Kühlhorn, och jag har liksom gått och småtittat i den nästan varje gång jag är inne och jobbar. Så jag tittade lite vidare på hennes hemsida vad hon har gjort och så, och blev så sjukt inspirerad! Jag känner verkligen att jag så himla gärna skulle vilja jobba med sånt här i framtiden!

Alla bilder är hämtade från Lotta Kühlhorns hemsida.

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2012-07-01 12:30:43

Jag tror på dig Johanni!

Svar: Tack Rikis! ;)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Isabel

Publicerad 2012-07-01 16:32:59

åh, den boken, så mycket -vill-ha- över den!

Svar: Eller hur! Jag ska verkligen köpa den så småningom :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela