johannalilian

Frukost i Stockholm

Publicerad 2012-06-12 13:32:31 i Fotografier,

Förra veckan var jag ju i Stockholm över några dagar, och innan jag åkte tillbaka till Jönköping hann jag med en mycket fin frukost med två av mina äldsta vänner. Det är så fint, för egentligen är vi så olika att vi inte borde passa ihop. Men vi trivs med varandra ändå, och nu när vi inte ses så ofta så är det så skönt att träffa dessa två och prata på som om vi alltid hängde ihop. Dessutom var frukosten god, vädret var fint och jag njöt så mycket jag bara kunde!


Nu ska jag boka buss till Stockholm igen, jag måste passa på att åka hem nu mellan jobben för senare i sommar blir det mer jobb och svårare att lämna Jönkan.

Kommentarer

Postat av: Nedy

Publicerad 2012-06-12 14:20:03

Åh vilket fint inlägg :) känner mig hedrad!

Hehe ja nångång tänkte jag också så, vi tre är så olika men ändå så passar vi så bra ihop och har alltid kul! ;)

Lycka till med jobben ;) kramkram

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-06-28 19:01:04

första bilden är så vacker.

Postat av: Lovis

Publicerad 2012-06-30 20:46:27

åh vad härliga bilder! speciellt himlen :)

Svar: tack så mycket! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela