johannalilian

Kvalitétstid

Publicerad 2012-06-19 15:06:46 i Fotografier,

Jaha, då var andra besöket hemma i Sollentuna snart över. Åker hem till Huskvarna imorgon, jobbar på torsdag. Sen så blir det inget mer Sollentuna förmodligen förrän kanske i augusti eller något. Just nu känner jag att det kommer bli ganska skönt att spendera sommaren i Jönköping, eftersom jag blir rastlös av att bo hemma hos föräldrarna. Däremot kommer jag sakna mina vänner här och allt som vi hittar på tillsammans. Har dock fått spendera lite tid med det gamla gänget, plus att Elsa som har gömt sig på andra sidan Atlanten i över ett år nu, äntligen tog sig hem till Sverige över några dagar. Så kvalitétstid är vad jag har haft de senaste dagarna.
 

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-06-28 10:08:50

Åh, första bilden! Jag är en riktig teälskare så den var riktigt fin! :D
Dricker du mycket te? Vilken är din favorit?

Svar: Tack! :) Jag dricker oftast kaffe, men när jag dricker te så är det nästan alltid Friggs blåbärste. Hur gott som helst!!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-06-28 14:04:53

Åh, det måste nästan testas bara för det. ;) Jag dricker mest löste. Sambon (som också dricker mänger med te) har äntligen slutat klaga på att jag har för mycket burkar med te i skåpen. ;)

Svar: Ja gör det! Godaste pås-teet, helt klart. Haha, ja man brukar kunna samla på sig en del tesorter. Tur att han är på din sida där då! ;)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Camilla

Publicerad 2012-06-28 21:09:41

Mest klagar han på alla burkar... Den där runda burken som står på bordet, det är ju en "Black Japan", kanske den fyrkantiga är likadan?

Om vi säger såhär... Jag köpte 17 stycken på Tradera för någon månad sen så vi har lite fullt... ;D
http://thisiscamilla.blogg.se/2012/may/var-brevbarare-hatar-nog-mig.html

Svar: Haha, ja då förstår jag att det blir lite förvirrande! Jag har bara två såna burkar liksom :P
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela