johannalilian

gladtjej.se

Publicerad 2012-06-10 17:21:06 i Fotografier,

Idag är jag en glad tjej förstår ni, för:
1. Trots att jag var lite seg och trött på jobbet idag, så har det gått väldigt bra och hon som jag har jobbat med i helgen tyckte att jag hade fixat mina första riktiga arbetspass galant.
2. Efter jobbet smet jag in på Clas Ohlson och köpte mig ett minneskort, så nu kan jag äntligen ta bilder med min nya kamera som jag köpt/fått, hurra hurra! I veckan ska jag nog ut i grönskan och ta lite bilder, måste passa på nu när jag är ledig.

Så hej och välkommen till nya kameran (som är en Canon EOS 600D)

Kommentarer

Postat av: issa

Publicerad 2012-06-10 18:35:17

jaaaaaaaa! åh vad kul! pepp!

Postat av: Erika

Publicerad 2012-06-11 00:31:39

StoltTjej.se !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela