johannalilian

Hem till Stockholm

Publicerad 2012-03-15 12:02:09 i Vardagsgrubbel,

Hejpåer!
Idag är det ju torsdag och jag hade hoppats på att jag skulle ha något att visa den här veckan, men jag har inte hunnit på grund av skolan. Har inte ritat efter torsdagstemat på ett tag, vilket är synd för jag gillar det verkligen. Men man vill ju inte att det ska blir ett måste och att stressar ihop något fast man egentligen inte hinner. Men nästa vecka är jag ledig så jag hoppas på något då! Det gick för övrigt bra på redovisningen igår, och idag åker jag hem till Stockholm för att njuta över att jag inte har så mycket att tänka på den kommande veckan. Ska bli så skönt att komma hem, nu var det ju inte sen i julas och jag saknar familjen, hunden och vännerna!

Kommentarer

Postat av: Sebbe

Publicerad 2012-03-15 12:15:52

Känner igen den här bilden.. :) Välkommen hem!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela