johannalilian

don't let it break your heart

Publicerad 2012-10-04 12:15:00 i Illustrationer,

Åh vad fint, jag lyckades visst med ett litet bidrag till torsdagstemat denna veckan. Det känns alltid lite tråkigt om jag inte hinner, eftersom det är ett skönt och ofta behövligt avbrott att sätta sig med och slippa tänka på allt. Men den här veckan har jag ju hunnit både att vara ute och fota och sitta med torsdagstemat så det är gött! Den här veckan var temat En textrad ur en låt och det är Lady Thirty som håller i det. Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle ha i färg eller svartvitt, så det fick liksom bli både och.
 
 

Don't let it break your heart - Coldplay

Den här låten får mig att må så bra, och just den här textraden kan verkligen få mig att se positivt på saker som verkar så himla hopplösa. Låt inte motgångar vinna över dig, låt dem inte krossa ditt hjärta.

Kommentarer

Postat av: DESIGN AND STUFF.se

Publicerad 2012-10-04 14:25:59

I like it, tycker den med färg är helt klart den bästa av dem :) du hittar mitt bidrag här http://www.designandstuff.se/torsdagstema/

ha en undarbar torsdag ^^,

Svar: Tack, vad glad jag blir :) Älskar din, så HIMLA snygg. Dör lite!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Malin

Publicerad 2012-10-04 15:44:10

Superfint! Gillar fonten du använt på "Arrows"! Vad heter den, eller du kanske har skrivit för hand? :)

Svar: Tack åh tack! Det har jag skrivit själv hehe :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-04 17:17:45

SÅ HIMLA HIMLA FIN JOHANNI! Färg säger jag! ;)

Svar: Tack AnaBanana <3
Johanna Lidbrandt

Postat av: annuendag

Publicerad 2012-10-04 17:43:22

Hjälp vad fin, älskar värmen i den första, lite rostiga versionen!

Svar: Vad kul att du gillar den, tack!
Johanna Lidbrandt

Postat av: LADY THIRTY

Publicerad 2012-10-04 18:01:58

Så himlans fint!

Svar: Tack så hjärtligt!
Johanna Lidbrandt

Postat av: Thia

Publicerad 2012-10-04 19:08:37

Verkligen hur fint som helst!

Svar: Åh tack!! Din var också riktigt snygg, häftig teknik! :)
Johanna Lidbrandt

Postat av: johanna

Publicerad 2012-10-05 07:52:59

tack så mycket!:)
vilken kul tolkning du gjorde!!:)

Svar: tack! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela