johannalilian

sommarminnen

Publicerad 2012-10-05 22:38:00 i Fotografier,

Ja hörrni. Idag var det tänkt att jag skulle plugga företagskunskap hela dagen men det har väl gått sådär lagom bra. Blev rastlös efter ett tag, så jag tog på mig joggingskorna och tog en runda. När jag kom tillbaka var jag ju tvungen att duscha och äta, och sen så började jag bläddra bland bilderna på datorn istället. Tänkte framkalla några som kan sätta upp på väggen. Lite vänner och sommarminnen och sånt man blir glad av!



Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2012-10-06 04:04:47

ÅÅÅååååååååååååååh åh åh jag saknar det där!!!!

Svar: Jag med ju!!!!
Johanna Lidbrandt

Postat av: claudia

Publicerad 2012-10-07 08:13:29

Gud så härliga bilder !

Svar: Tack! :D
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela