johannalilian

Uppdatering i svartvitt

Publicerad 2012-09-14 22:31:00 i Vardagsgrubbel,

Sitter på bussen mot Stockholm nu. Tänkte ta en helg hemma med mamma och pappa, måste passa på när jag inte jobbar och innan allt plugg sätter igång på allvar. Riktigt gött med sen buss, det är typ jag och så en tjej till. Dock börjar jag bli lite uttråkad, orkar inte läsa mer om företagsekonomi, och Facebook är lite dött. Därav denna uppdatering och ett utdrag från mina senaste Instagram-bilder i svartvitt.



Seg föreläsning i skolan. Följt av roligare shopping med Anna och Erika (blev dock ingen hatt till höstgarderoben denna gång). Sen fika på Wayne's där småfåglarna var minst lika fikasugna som vi. Och så dagens kaffe på det, as usual.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-09-14 22:57:47

Hahaha minerna på Hattbilden <3

Svar: I knoow <3
Johanna Lidbrandt

Postat av: Anna Larsson

Publicerad 2012-09-17 20:43:05

jättefin blogg!


Spana gärna in min webshop www.avanna.se Just nu får du som bloggare 50 kr att handla för om du anger
koden BLOGG
i kassan
gäller t om 19/9

Svar: Tack så mycket! :)
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela