johannalilian

Frostigt

Publicerad 2011-12-21 19:34:51 i Fotografier,

Önskar att julkänslan ville infinna sig, men jag ska jobba alla dagar fram till jul och snön smälter bort. Jag känner att jag själv har sumpat min chans att julhandla, julpyssla och få in den rätta julkänslan eftersom jag tackade ja till att jobba de närmsta tre veckorna. Men jag behöver det, eftersom jag har blivit smärtsamt medveten om hur mycket det kostar att klara sig på egen hand. Och så är det ju, folk jobbar. Men jag får se om det blir lite bättre när jag har tittat på de två senaste avsnitten av julkalendern. Den här hjälper till lite också.

Jag vill ut och fota också. Dessa bilder tog jag kring första advent förra året, då var det ju frostigt och fint.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-12-22 11:54:40

Gillar, gillar, gillar designen kompis! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela