johannalilian

på kulturhustaket

Publicerad 2013-06-27 22:27:00 i Fotografier,

Jaha dags att damma av här igen då. Lång tid mellan inläggen känns ju ändå lite som min grej? Jaja. Det som var viktigt nog att lägga fram på bloggen just nu i alla fall är tisdagens konsert som jag, Anna och Hanna var på. Det var Matt Corby som spelade på Kulturhustaket (varför har jag inte varit där tidigare!?) i mitt kära Stockholm. Och alltså, jag är inte den som har kändiscrusher hit och dit, men här är jag villig att göra ett litet undantag. My god vilken man alltså. Rösten, musiken, utseendet, attityden, allt. Har plötsligt lite mer förståelse för alla crazy Belibers där ute, även om jag inte skriker och gråter utombords så är det lite så jag känner på insidan kan man väl säga. Sen var hans crew rätt coolt också, basisten hade ett gött skägg som vi fick gå fram och känna på när konserten var slut. Vi fick också hälsa på Matt själv lite snabbt, vilket inte bara gjorde min kväll utan typ hela veckan.
 
Tackar Hanna och Anna som tog bilderna åt mig, de är lite längre och fick med mer än bara folks bakhuvuden!
 

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2013-06-28 13:11:03

Bilderna blev ju riktigt bra!! :D

Svar: Ja visst! :D
Johanna Lidbrandt

Postat av: Emelie N.

Publicerad 2013-07-10 15:10:27

Du anar inte hur AVUNDSJUK jag är på dig...

Svar: Hihi :) Han lär spela fler gånger i Sverige, du får ta det då! :D
Johanna Lidbrandt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela