johannalilian

fika, takvyer och en kines

Publicerad 2013-08-09 23:28:33 i Vardagsgrubbel,

Har försökt att göra lite olika kreativa saker de senaste veckorna, men det har inte blivit så jättemycket av det. Håller på med någon slags typografi-poster men jag är inte klar med den än, så den dyker kanske upp när den är det. Istället blir det ikväll en skildring av mina Instagram-bilder. Denna vecka har jag haft min pappa på besök, jag visade honom Mackmakeriet och Bryggan där vi tog en fika. Många kvällar har jag spenderat på ett tak, en himla sommarlyx att ha tillgång till ett sånt. Dricka öl och prata om djupa saker, feint de! Sen fick jag ett infall och åkte hem till Stockholm. Ville hälsa på mina fina Sollentunare innan skolan börjar på riktigt, hann med ett födelsedagskalas och en catch up lunch/fika med Nedy. Nu är jag dock tillbaka i Jönköping igen och har härliga Elsa på besök. Hon fick syn på min rishatt och skulle absolut ta en bild. Mycket vackert måste jag erkänna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela