johannalilian

examensdagen

Publicerad 2013-06-04 17:43:36 i Fotografier,

Okej, jag är medveten om att det kanske blir lite hoppigt nu när jag helt plötsligt tar examen när jag nyss satt på en balkong i Kina och mumsa vattenmelon. Men så blir det när man har varit ute och rest i fem veckor och upplever en miljon saker varje dag, för att sedan komma till lilla, tysta Jönköping och ba "jaha, vad gör jag nu?". Men nu har jag i alla fall tagit min högskoleexamen i Grafisk design och webbutveckling. Känns helt overkligt att jag liksom ska jobba med detta nu! Fast egentligen ska jag inte det än, inte 100% i alla fall. Ska läsa ytterligare ett år på högskolan som gör att jag får en kandidatexamen och lite mer kött på benen, förhoppningsvis. Men fram tills dess ska jag spendera sommaren med att försöka starta eget med fokus på just grafisk design. Får se hur det går. Hursomhelst, mer om det någon annan gång. Här är några få bilder från examensdagen, tack alla för två fina år. Ni är fantastiska!
 

Kommentarer

Postat av: Nedy

Publicerad 2013-06-05 21:31:26

Grattis Joujou!! :D
Kul att du ska starta eget! Låter som en bra idé och roligt att du ska köra ett år till :) Det är bara att fortsätta när man ändå håller på ;)
Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela