johannalilian

Små guldklimpar

Publicerad 2011-12-28 13:31:49 i Fotografier,

Snart ska jag och min bror åka iväg till Barkaby och kolla om det finns nåt kul på deras outlet! Vi sa att vi skulle komma iväg tidigt, men det gick inte så bra. Jag har suttit i pyjamas fram till nu haha! Men jag tänkte i alla fall visa lite av det jag fick i julklapp i år. Jag tycker det är ganska så skönt nu när man har blivit lite äldre, för då är det inte den här julklappshysterin som när man var liten. Det blir färre julklappar, men som kanske betyder lite mer. Små guldklimpar! Har bland annat fått lite smycken från bror och syster, lite roliga böcker och så fyra köksstolar. Det är såna där begagnade och fina gamla trästolar som jag tänke måla om. Stolen på bilden fick jag i ett litet paket som en liten representant under julgranen, eftersom de riktiga stolarna stod i förrådet. Men den var också väldigt fin, så den ska nog få stå framme någonstans!


Men nu ska jag göra mig i ordning så jag och bror kommer iväg någon gång. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela