johannalilian

Vad som rör sig i mitt huvud

Publicerad 2011-12-27 19:59:31 i Vardagsgrubbel,

Jag ligger här i gästsängen och tänker att jag borde sätta på mig ett par raggsockar, för mina fötter är iskalla. Men jag kommer inte riktigt ifrån datorn...klickar mig runt, hamnar på bra bloggar. En av dem skrivs av min vän Ia. Läste ett inlägg med en text som hon i sin tur läst i en kristen ungdomstidning, och nu vill jag att ni gör en sak. Läs det ni också. För då har ni lite av det som rör sig i mitt huvud, men som kan vara svårt att få ut i en konkret text.


För övrigt. Jag håller på lite i illustrator. Var lite frustrerad igår för jag kände inte riktigt att det blev som jag ville, men det verkar ha släppt lite. Blir kanske något till bloggen! Men nu, raggsockar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela