johannalilian

Nyårsfint

Publicerad 2011-12-30 18:05:59 i Vardagsgrubbel,

Jaaa, jag är ju inte direkt ute i god tid men då är väl allt som det ska. Jag har varit och handlat större delen av dagen, först i förmiddags med bror. Då var vi på Stockholm Quality Outlet i Barkaby (som vi inte hann i onsdags eftersom vi kom iväg för sent hehe..). Där hittade brorsan en massa snyggt, men jag hittade inget nyårsfint. Däremot var jag ju i centrum med Sandra i igår, och hittade väl lite saker som skulle kunna funka, så när vi var på väg hem från Barkaby så fick brorsan släppa av mig i centrum så att jag kunde fortsätta leta på egen hand. Hittade till slut en fin chiffonblus, som kändes lagom fin när man ska åka ut till en stuga mitt i skogen och fira nyåret med ett gäng av sina bästa vänner. Några smycken fick förresten följa med hem också, bland annat det här halsbandet som jag har tänkt att köpa väldigt länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela