johannalilian

Favoritplatsen

Publicerad 2012-04-26 22:39:11 i Fotografier,

Jamenjuste. Jag glömde ju helt bort torsdagens tema. Tog en springtur, bakade scones och handlade istället. Jag har också blivit hemskt sugen på att fota också apropå ingenting. Det finns en backe utanför mitt hus med en massa fina träd och vitsippor. Kanske att jag flänger runt med kameran där imorgon eller så. Stillade fotosuget för stunden och letar i arkivet efter fina bilder. Dessa bilder på Zimba hittade jag i en mapp som jag alltid bläddrat förbi med tanken "nä dom var nog inte så bra". Men efter lite redigering så blev det ju inte så himla tokigt!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-04-26 23:21:08

MEH JOHANNI! Foto dag på Lördag sa vi ju ;)

Postat av: Erika

Publicerad 2012-04-30 11:30:33

Fina bruna hundögon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela