johannalilian

Greta

Publicerad 2012-04-01 20:51:42 i Skisser och teckningar,

En helg som inte har varit speciellt märkvärdig är snart slut. Jag tänkte krascha ner i soffan och se en film. Men först tänkte jag visa resultatet av infallet jag fick tidigare idag när jag hade tråkigt. Dock borde jag lära mig att sluta rita då jag börjar bli uttråkad, för som det är nu så fortsätter jag att rita ändå och slarvar istället. Och så var jag ju dum nog att välja bilden med MÖRK bakgrund. Jag menar, vem orkar egentligen sitta och rita svart i evigheters evighet? Tur att jag är fräck nog att fuska pyttelite i photoshop...

gretagarbo

Inte det bästa jag gjort, men i alla fall bättre än den senaste jag gjorde av samma bild. Den blev så ful att jag nästan med flit spillde stearin på den, och trots det envisas mamma att hon ska ha upp den på väggen...

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-04-02 09:45:02

Sv. Den snygga backpacken kan du hitta på H&M Herr.

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-04-05 12:16:31

Övning ger färdighet! Tack för grattiset!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela