johannalilian

Linköpingshelg

Publicerad 2012-04-15 23:49:36 i Fotografier,

Jag insåg nu att jag har undanhållit viktig information. Den här helgen har det ju ekat tomt på bloggen, men det har en väldigt rimlig förklaring! Den här helgen har jag nämligen spenderat i Linköping med några av mina finaste flickor! Vi har lunchat, promenerat, ätit finmiddag, tittat på film, blivit nostalgiska till gamla 90-talslåtar, skrattat så sjukt mycket och fikat ännu mer. Med en sådan här helg i bagaget så ska jag nog klara av en veckas plugg ändå, så tack för det vänner!


Var helt slut när jag kom hem igår så jag degade ner i soffan, såg en film och satt bra där hela kvällen. Imorse försov jag mig och ville verkligen inte gå upp. Men solen skiner och nu har jag fått i mig en kopp kaffe så det kommer nog bli en bra dag ändå. Ha en fin måndag!

Kommentarer

Postat av: Art By Tina - Konst & Fashion

Publicerad 2012-04-23 15:34:48

Fick ett sånt enormt sug efter brie-ost nu. Hur kan det komma sig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela