johannalilian

Bed and breakfast

Publicerad 2012-02-10 10:42:03 i Illustrationer,

Denna fredag har jag välkomnat i min säng. Vaknade ganska tidigt och låg och lyssnade ett tag på morgonpasset. Sen när jag kände att det började bli dags för frukost åt jag den i sängen. Och sedan blev jag inspirerad av min sängfrukost och gjorde en liten illustration av den, fortfarande i sängen. Jag älskar min säng. Jag älskar ordet säng nu när jag har skrivit det många gånger. Säng...sääng. Skönt ord, skön grej. Nu mår jag tyvärr lite illa (gjorde det igår också, usch) så nu går jag inte upp för att jag helt enkelt inte orkar. Men jag är ju ledig idag så det gör ju ingenting!


Så såg den ut, god var den. Älskar frukostar också! Hoppas på att inte må illa så länge till, det gick över igår. I sådana fall ska jag nog ta mig en promenad till Friskis! Hej!

Kommentarer

Postat av: Isabell

Publicerad 2012-02-10 12:40:58

så mysigt och vilken härlig illustration! :)

Postat av: Fredrika

Publicerad 2012-02-10 13:37:12

Färgerna ser nästan ut som om de vore målade på ett riktigt papper om du förstår vad jag menar, haha! :) ser liksom "verkligt" ut

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-21 03:10:37

Fina bilder du gör!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela