johannalilian

We won't get any younger

Publicerad 2012-02-28 17:56:34 i Fotografier,

Urk vilken dag. Jag har lite ångest inför sommaren med jobb och sådär, och idag har jag bara inte kunnat sluta tänka på att jag måste hitta ett jobb. Får ont i magen nu bara jag tänker på det. Men jag antar att det är i stunder som denna som man ska lita på att Gud är med och backar upp en...dock måste jag nog ta en springtur för att få tankarna på annat ett tag. Men, det har inte bara varit en jobbig dag! Anna, Isabell, Erika och jag har varit ute i solen hela eftermiddagen och sörplat smoothie och kaffe på en bänk vid kanalen.









Kommentarer

Postat av: isabellll

Publicerad 2012-02-28 23:29:04

så vårigt och härligt!

Postat av: KajsaLisa

Publicerad 2012-02-29 20:07:41

Jätte fina bilder!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-03-02 01:05:27

Ish, vet precis vad du menar med jobbsökarångesten...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela