johannalilian

Ett litet tips

Publicerad 2012-01-27 12:19:17 i Vardagsgrubbel,

För ett tag sedan skrev ju jag om att jag skulle ta en Facebook-paus, av den anledningen att jag helt enkelt var inne alldeles för mycket och framför allt stressade upp mig så mycket över att jag hela tiden måste ha koll på vad som händer. Det är ju liksom den jag är, jag vill ha koll. Så jag loggade ut, avinstallerade appen på mobilen och sa hejdå på obestämd tid. Det höll i ungefär en vecka haha. Men det som är lite sjukt är att det faktiskt hjälpte rätt så mycket. På den veckan lyckades jag ändå varva ner såpass mycket att jag inte känner samma behov av att gå in på Facebook som förut. Och bara det att jag faktiskt tog bort appen, gjorde det mesta, den är fortfarande borta! Så om ni känner att Facebook tar upp för mycket tid och har en smartphone med facebookappen; ta bort den. Så himla skönt :)


Jag är ledig idag också, så nu ska jag ta och sätta mig och börja kolla på det där Once upon a time som alla snackar om. Får se om jag får något sånt här måste-prata-av-mig-ryck sen haha! Fridens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela