johannalilian

Mmm, pancakes...

Publicerad 2012-01-28 17:36:59 i Vardagsgrubbel,

Åh vad trött jag är! Jag har slipat stolar hela förmiddagen, och det är inte det mest fridfulla man kan göra en lördag ska ni veta. Hade jag haft ett badkar hade jag legat där nu förmodligen...orkade slipa en och en halv stol, sen sa mina stackars fingrar ifrån, plus att hela lägenheten nu är täckt av ett tunnt lager slipspån. Tror också att jag håller på att bli sjuk, jag har ont i halsen, näsan är på väg att täppas igen och jag har haft ont i huvudet typ hela dagen. Därför utrotar jag alla planer på att överhuvudtaget lämna lägenheten och stanna under en filt och kolla serier på datorn istället. Tyckte lite synd om mig själv eftersom jag hellre hade åkt in till stan och spela spel med mina vänner...så jag gjorde pannkakor till mig själv. Orkade halva portionen, så jag sparar resten till sen haha.

Amerikanska pannkakor med vaniljsmak toppade med creme fraiche och frysta bär. Så dödligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela