johannalilian

Secondhandshopping och kvalitétsfika

Publicerad 2012-01-14 18:46:46 i Vardagsgrubbel,

Oj vilken lördag. Började dagen med att gå runt lite med mamma på Skopan Secondhand i Upplands Väsby, där jag jobbade ibland när jag fortfarande bodde i Stockholm. Men nu var det ett tag sedan som jag var där senast, så det var faktiskt riktigt kul. Hittade givetvis en massa fina grejer att ta hem till lägenheten i Huskvarna. Bland annat två orientaliskt mönstrade kuddar, några böcker och så två flaskor som passar perfekt som ljusstakar. Efter shoppingturen tog mamma, lillasyster och jag en fika på Garden och hade lite kvalitétstid. Det gillar vi!




Nu ska jag börja packa ihop allt som jag har köpt och haft med mig hit till Stockholm, för i morgon bär det av mot Jönköping igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela