johannalilian

Jag är tillbaka

Publicerad 2012-01-16 18:57:11 i Vardagsgrubbel,

Ja, då sitter jag här igen, i min lilla men ändå väldigt sköna soffa. Tvättmaskinen går. Ljusen är tända. Myspysbyxorna är på. Teet är varmt och TV:n visar How I met your mother i bakgrunden. Jag är tillbaka! Det har varit väldigt kul att vara hemma över lovet och umgås med familj och vänner, men nu är det skönt att vara Huskvarna-hemma. Hade de två första föreläsningarna för terminen idag, och jag tänkte köpa mig ett månadskort på Friskis så att jag kommer igång med träningen också.
En annan liten nystartsgrej är att jag tänkte ta en Facebook-paus. Det kommer bli svårt, och det är precis av den anledningen som det behövs. Men det känns bra också! Som sagt, det behövs.


Snart blir det till och packa upp det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela