johannalilian

Temys och friska fläktar

Publicerad 2012-01-22 16:16:03 i Fotografier,

Lite bilder från gårdagens temys hos Isabell. Spel, te och snö som faller utanför fönstret, ett perfekt sätt att tillbringa lördagen på efter fredagens utflykt.



Det här har varit en sån sjukt bra söndag. Jag hade ju tidigare i veckan känt att jag inte hade så mycket inspiration, och inte bara lite inspirationstorka, utan snarare tvivel på att jag klarar av att göra min egen grej. Jag har tyckt att det är så svårt att inte påverkas negativt av att se vad andra gör och inte drabbas av prestationsångest. Men efter en väldigt träffande predikan och lite bön i Kungsporten idag känns det inte längre så. Nu känns det som om en frisk fläkt har virvlat upp allt på insidan. Nu känns det som om jag klarar av det här, och framför allt, att Gud klarar av det här. Känns riktigt himla bra!
Och faktum är att jag redan nu ska göra något åt inspirationen och börja på något som jag tänkte min bror ska få i födelsedagspresent. Tror inte att han läser bloggen, men för säkerhets skull lägger jag inte upp något förrän efter han har fått det. Men jag kan avslöja att jag på riktigt tror att det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej


Prenumerera och dela